Bisnes Dari Rumah: Teknik Lemah Lembut Dalam Menjual - Berniaga Online

Bisnes Dari Rumah: Teknik Lemah Lembut Dalam Menjual

Lemah lembut? Err..kalau ikutkan, saya nak bagitau tentang teknik 'soft selling' sebenarnya. Tapi kurang pasti plak terjemahan sebenar dia dalam BM..'jualan lembut' atau 'jualan lemah lembut'. Heh..

Kali pertama saya dengar tentang istilah ni tahun 2009, melalui ebook Teknik Split Affiliate hasil tulisan otai bisnes affiliate iaitu Saudara Rahman Basri.

Teknik ni memang paling sesuai untuk sape-sape yang baru saja nak berkenal-kenalan dengan bisnes dari rumah, terutama sekali pemasaran affiliate dan teringin nak belajar cara yang betul untuk promote bisnes affiliate ni melalui Facebook. Maklum sajalah, bukan sikit antara kita yang selalu dok update status promosi kat FB. Dan yang selalu terjadi jugak ialah, status promosi yang sunyi sepi. Langsung takde orang nak respon. Like tidak, komen jauh sekali...

Dengan teknik ni, anda boleh try guna sama ada di profile peribadi, group atau pun fanpage.

Bagi anda yang masih belum jelas tapi betul-betul berminat nak ambik tahu, 'soft selling' ni ada saya ceritakan secara detail melalui panduan Teknik Sempoi Tapi Mujarab. Melalui panduan ni, saya akan share dengan anda:
  • lubuk emas produk hot affiliate
  • cara untuk elak komisen affiliate daripada 'diragut' orang
  • teknik promote versi pelembut hati
  • cara nak seru jemaah trafik melalui blog
  • adat affiliate yang pantang dilanggar
Buat masa ni, saya ingat nak kongsikan Teknik Sempoi Tapi Mujarab ni secara percuma jer. Tapi mungkin bila dah cukup bilangan orang yang subscribe emel, panduan ni saya akan jadikan sebagai panduan premium (berbayar la tu :) )

Jadi, jangan pikir lama-lama sangat yer. Jom isi nama glamer dan alamat emel di bawah. Nanti saya akan hantarkan panduan ni secara bersiri melalui emel.

Nama glamer:
Alamat emel:

Related Posts:

2 Responses to "Bisnes Dari Rumah: Teknik Lemah Lembut Dalam Menjual"

Hafiszan Kamarudin said...

Assalamualaikum

Ilmu percuma dengan teknik yang menarik :)

izwan said...

wah! idea yang baik tuan.

Teknik lemah lembut..hehehe
Memang pelbagai cara mencari pendapatan Sama ada online atau offlie, yang penting ilmu!


Thanks for your sharing tuan.

buat duit dengan shopify