Misi Tak Mustahil: Tebalkan Poket Menjelang Raya - Berniaga Online

Misi Tak Mustahil: Tebalkan Poket Menjelang Raya


Bayangkan..poket anda kembung dengan RM10,000 dekat-dekat nak raya. Mesti best, kan? Kalau pun tak dapat RM10,000..dapat suku daripada tu pun, kira jadi laa :)

Masin mulut dok sebut RM10,000..kebetulan ada sorang member saya offer projek baekkk punya. Projek Raya katanya..special untuk yang serius nak buat duit hingga RM10,000 sebelum raya.

Member yang saya maksudkan ni, bukan calang-calang jugak orangnya. Dah pernah merasa buat duit berpuluh-puluh riban dari Internet, dan jugak pernah membimbing usahawan-usahawan Internet yang lain menjana sehingga lima angka secara online. Memang tahap super punya otai :)

Rasa-rasanya anda boleh agak tak sape otai ni? Cer teka..cer teka..

Yup..tepat sekali. Tak lain tak bukan, bro Haszoor Muaidi. Bro Haszoor ni, sebelum beliau timbul dengan Projek Raya ni, beliau terlebih dulu pernah guide rakan-rakan usahawan Internet melalui Bisnes Baju Kurung, Bisnes Printing, Seminar Marketing Online dan macam-macam lagilah.

Senang citer, Projek Raya ni bukanlah projek eksperimen beliau untuk test power sama ada boleh ke tidak nak ajar orang buat duit di Internet :)

Fuhhh..ni baru anak murid punya income. Sifu punya tak tau la cemana :)
Wokeh..berbalik kita kepada Projek Raya. Ada apa sebenarnya dengan projek nih? Dan cemana pulak caranya bro Haszoor nak bantu kita buat duit lebih sebelum raya?

Melalui Projek Raya, setiap yang join akan diajar teknik untuk buat bisnes cara simple..bisnes gaya dropship. Bisnes dropship ni memang betul-betul simple sebab kita tak perlu ada kedai, tak perlu simpan stok, tak perlu bungkus barang, tak perlu pos barang kepada customer..pendek kata, semua kerja yang 'melecehkan' ni akan diuruskan oleh team bro Haszoor.

Abis, kalau dah semua tak perlu buat, apa tugas kita sebagai peserta?

Jawapannya, PROMOSI..promosi, promosi dan promosi lagi. Keje kita cuma promote produk je. Dia punya flow lebih kurang camni:

Cari customer --► terima bayaran daripada customer --► simpan keuntungan --► bakinya bayar kepada team bro Haszoor sebagai harga modal produk --► team bro Haszoor akan pos produk kepada customer

Produk yang akan kita promote plak memang merupakan produk hot di bulan Ramadhan. Produk yang senang jual..dengan keuntungan antara RM15-RM65 untuk setiap produk.


Dengan segala macam ayat promosi dah disediakan oleh bro Haszoor dalam support group, tak mustahil kita akan melihat keuntungan pertama hanya dalam 2-3 hari selepas join..InsyaAllah.


Sekarang, kita dah paham dah..macam mana cara bisnes Projek Raya nih. Minat nak join sekaki pun dah tinggi. Tapi, sesuai ke bisnes ni dengan kita? Ke cuma untuk orang tertentu saja?

Bagi saya, tengok tajuk pun dah tau. Yalah, time-time nak raya..sape yang tak nak pakai duit lebih kan? Mana duit untuk baju raya diri sendiri, anak-anak lagi, orang rumah plak nak langsir baru, perabot baru, nak beli kuih raya lagi, nak balik kampung kena servis kereta lagi..

Itu untuk keluarga, tanggung jawab untuk agama? Nak bayar zakat fitrah lagi, sedekah untuk mak ayah, bajet duit raya untuk anak-anak buah..

Jadi, nak tak nak, semua orang memang kena ada extra income untuk raya..dan salah satu caranya ialah dengan buat bisnes simple melalui Projek Raya.

Dah tergoda dengan projek buat duit ni? Dah sedia dah nak buat duit raya? Atau, nak tengok-tengok dulu produk apa yang kononnya hot sangat di bulan Ramadhan ni? Takpe..bleh check senarainya kat sini --► nakdownload.com/projekraya

Dah baca dan kalau anda rasa masih berminat dengan projek ni, link untuk join ada saya sertakan sekali dalam file download --► nakdownload.com/projekraya

Update: buat masa ni, penyertaan untuk Projek Raya ni dah ditutup.

Related Posts:

0 Response to "Misi Tak Mustahil: Tebalkan Poket Menjelang Raya"

buat duit dengan shopify