Kerja Sambilan Di Rumah Untuk Kaki Facebook - Berniaga Online

Kerja Sambilan Di Rumah Untuk Kaki Facebook


Untuk anda yang bergelar kaki Facebook tegar (mengadap 4-5 jam sehari pun takde hal :D), suka tak kalau saya nak share satu peluang kerja sambilan di rumah? Kerja dia pun tak susah..cuma perlu update status, klik butang share dan liking-liking je :)


Kerja sambilan yang saya maksudkan ini adalah melalui website www.assignjobs.com. Melalui website ni, ada banyak kerja mudah yang kita boleh pilih..biasanya berkaitan dengan social media seperti Facebook, YouTube, blog dan lain-lain. Tugasan atau job yang perlu kita buat pula selalunya simple-simple je..contohnya macam like dan share fanpage, subscribe profile individu tertentu, komen video YouTube, buat entri blog dan sebagainya.

Klik untuk besarkan gambar

Bagi setiap job yang kita siapkan, kita akan dibayar antara USD0.25 - USD1.00 (setakat ni yang saya nampak). Jumlah bayaran ni bergantung kepada employer yang menawarkan job-job tersebut. Dan yup..kita dibayar dalam mata wang dollar. Nak tahu dalam RM berapa, kali la dengan 3.1 yer :)

Semua bayaran ni akan terkumpul dalam akaun kita sampai la cukup USD30.00. Dah cukup USD30, baru dikira cukup syarat untuk withdraw ke akaun bank tempatan atau Paypal. Berikut adalah antara member-member AssignJobs atau worker yang dah menerima bayaran masing-masing:


Tak rugi sebenarnya kalau kita cuba nasib di AssignJobs nih..memandangkan kita tak perlu apa-apa modal pun untuk bermula. Pendaftaran pun percuma..malah untuk daftar jadi ahli je pun kita dah dibayar USD2.00. Sambil berFacebook, sambil buat duit. Job pun senang-senang je nak buat..dalam 3 minit pun boleh siap. Apa lagi kita mahu? :D


Okeh..long story short, bagi anda yang dah segar mata dan dah ready nak godek-godek lebih detail lagi tentang AssignJobs ni, boleh cepat-cepat daftar kat sini --► www.assignjobs.com


Dah siap daftar, terus lari-lari anak dan check pulak "Available Jobs" kat bahagian "Worker Menu" tu. Pilih mana-mana job yang berkenan dan start kerja sambilan di rumah hari ini juga ;)

Related Posts:

1 Response to "Kerja Sambilan Di Rumah Untuk Kaki Facebook"

Edi - Aura Ide said...

Info yang sangat menarik untuk dicoba!

buat duit dengan shopify