Jom Tambah Pendapatan Dengan Bisnes Online - Berniaga Online

Jom Tambah Pendapatan Dengan Bisnes Online





Murahnya.my
Alhamdulillah..screen shot di atas ni adalah antara sebahagian kecik pendapatan saya hasil daripada berInternet dan berFesbuk. Boleh guna buat bayar bil Streamyx, bil letrik dan beli DVD game :)

Kebanyakannya adalah komisen bisnes affliliate yang saya promote dan jugak hasil jualan produk digital dan servis di website Murahnya (psst..kalau anda join mana-mana bisnes affiliate dan ada nampak nickname atau id 'runaldy'..haa..saya la tuu :) )

Lain orang lain cara pemasarannya. Bagi saya sendiri, untuk dapatkan jualan bagi produk-produk affiliate ni, saya lebih suka promote melalui FB Ads, emel dan jugak fanpage. Bagi produk dan servis yang saya tawarkan di Murahnya, jualan biasanya akan meningkat sikit bila saya gunakan fungsi 'featured' (bagi yang dah daftar sebagai ahli Murahnya, anda pasti biasa dengan fungsi ni).

Biasanya, komisen affliate ni akan dibayar sebulan sekali..time-time hujung bulan atau awal bulan. Kalau macam website Murahnya plak, kita boleh request untuk dapatkan bayaran seminggu sekali.

Screen shot ni tak bermaksud apa-apa ye..cuma sekadar bukti yang kita memang boleh tambah pendapatan dengan bisnes online kalau kena teknik-tekniknya.

Update: web Murahnya sekarang ni tengah problem sikit. Sebagai alternatif, anda boleh cuba di  web iLancee.com.

Related Posts:

0 Response to "Jom Tambah Pendapatan Dengan Bisnes Online"

buat duit dengan shopify